jösses amanda karlsson!!

Jag lovar för fem minuter sedan ca höll jag på att trilla av stolen!
Jag hade 18 st komentarer som väntade på att bli godkända! :O
det var jätte fina komentarer allihopa! Jag hoppas så ni fortsätter läsa min blogg.
En stor kram till er alla!!

Näst sista timmen för skrivningen om Shakespeare idag.
Jag har skrivit sex sidor nu så nästa gång blir det renskrivning, jag hade så gärna skrivit ett helt arbete om honom, när man inte hade sådan tidspress, så man kunde sitta och leta fakta!!
Vem vet man kanske har tur någon gång..?
religionen var också JÄTTE kul! pratade om judendomen idag, i morgon ska vi titta på prinsen från egypten tecknad film.. Jag tror det var dne vi såg på Åkersberg. Dom är faktiskt bra även om man kan tycka det e töntigt med tecknat så är det ändå bra budskap!

Ska nog läsa lite ur min bok nu den ska ju vara utläst nästa vecka!
Jag fattar inte riktigt vad som hänt mig:O
det är ju itne det att den inte är bra! Men jag har bara inte läst :O förvånande..

svar på tal Frida

Nej du får inte betalt, men du kan få en gratis prov av vår nya produkt     I'm going in...

Ni som tyckte min header var fin så kolla gärna in skaparens! --> Frida

Jag är så sugen på att göra en fin lövkrans, löven är så fina nu!
får väl snoka upp någon stomme :)

Njut av det fina vädret!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: E*

joo:) jag älskar den jackan :)

2009-09-29 14:39:39
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: