jo tjena...

Ja dagen flöt väl förbi som alla andra, för jorden snurrar sitt varv ändå!
Mamma fick lite smått damp ( beror säkert på att hon har nerver inför operationen, om man nu har nerver när man är död! MOhahaha kanske Linnéa kan få din biljett till gospelen då? )
Ja hon ringde iaf mig tusen gånger under en lektion, pinsamt..

Ja sen så ringde Peter, fast först på morgonen under maB lektionen och berättade (läs: då jag ringde upp honom efter lektionen!) att nu var det krabb med telefonen. Men nu när vi kom hem så verkade det som om jag ska få något sim-kort i morgon eller övermorgon, och då måste jag ju kunna hämta ut mobilen! :)
Vi hoppas järnet på det.
hmm.. nu när jag skrev järnet började jag tänka på Grynet.. ni vet den exploderade rosa tuggummiautomater!
 Hon var sjukt ball i alla fall, har jag inte fel för mig var Frida ett stort fann av henne ;) Men vem var inte det!?! :O
HAHAHAHA kom på nu när jag läste igenom det jag skrivit ( jo det är sant jag gör det ibland!) att hon sa ju sjukt väldigt ofta!

Ja men Peter hämtade mig efter skolan när den slutade kl 2. A var också med då ( studiedag idag så han var med Peter och jobbade) Det första han frågade var, var jag ville äta  Öh.. va? sa jag, även om jag långt där bak kunde räkna ut att dom var syltna båda två ;)
Så Peter dumpade mig och A vid MC, så köpte vi mat att ta med medans han körde och hämtade en axel. till lastbils släpen. Sedan körde vi mot Fjälkinge för att hämta något viktigt papper ( lite ovanligt av mig att inte veta vad det gäller!!) Där fick man vinka lite på morbror Oscar. Och lite info till Peter så vinkade han med HELA handen och nickade inte bara, som han säger att det är det ändå volvo förare hinner göra! :O HAHA på dig!
Sökte lite och hittade faktiskt en bild på den lastbilen Oscar körde! LILLA BILDEN!

VOLVO ska det va!
Sen körde vi till Vånga och kollade på den nya maskinhallen som dom bygger där.
Som utan min hjälp faktiskt inte hade kommit till verket!
eller så Viktigt kanske det jag gjorde inte var, men jag har ju hjälp till iaf!!

Nu är vi hemma, eller jag har varit hemma ett tag men Det är först nu jag bloggar.
Nu ska jag läsa om Macbeth av shakespeare

Ha en trevlig kväll!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: