I min väska :O

Jag tycker det är väldigt roligt när folk lägger upp sådana bilder, så här kommer en från mig.

Nu skulle jag till min moster och sova över så de saker som inte brukar ligga i min väska skrivs med kursiv stil! ;)
Jag ska försöka gå uppifrån och ner vänster till höger!


1. min väska 2. bankpapper 3. iPod 4.spegel 5. id kort 6. deodorant 7. pyjamas 8. gamla mobilen 9. tandborste 10. Loggbok 11. Sovay sv/eng 12. block 13. "nya" mobilen 14 röjsågnings bok 15. sminkväska 16. Parfym    17. sminkborttagnings medel 18. pennskrin 19. plånbok 20. nagelkit 21. tussar 22.tuggummi 23. mobilladdare 24.nässpray 25. kalender

Jag hade 25 grejor i min väska var av 11 saker var bara för den dagen :O

detta var nog totalt meningslöst. men det kallas tidsfördriv!!

För övrigt har det varit en strålande fin dag, så härligt väder, kallt blåsigt men sol och härliga färger ( dock högt upp i luften!!)

Nu ska jag äta Potatissoppa sedan ska jag brumma till Linnéa! :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: