God Morgon!

Nu har jag varit uppe i en halv timme eller nej 45 minuter stämmer nog mer. Jag har fräschat upp mig jag har satt upp håret klätt på mig och ätit frukost. Nu väntar jag på att klockan ska bli kvart över så att jag kan gå till bussen!
Sedan ska jag möta mamma i stan.
Så ska vi shoppa!
Jag ska visserligen till Malmö på Måndag, så idag tänkte jag shoppa grejer jag vet Jag behöver tex. Body ButterBody shop
Klämmor, ( dom försvinner från mig av någon konstig anledning!)

Sminkborttagningsmedel också. provade niveas hos Bambie och den var jätte bra. Just nu använder jag någon ACE ( tror den heter så) en lite blå flaska mest troligt från Apoteket. men ögonen blir jätte konstiga, allt blir suddigt. Vist kan det vara bra om man ändå ska sova, men om jag tar bort sminket mitt på dagen av någon rolig anledning, eller om jag går och lägger mig lite tidigare för att få läsa min bok, då vill jag ju gärna se bokstäverna i boken!

En liten söt pratbubbla från igår


Nej nu ska jag nog börja dra mig mot utgången ;)

Ha en trevlig dag, rätt fint väder här men förhoppningsvis rätt kalt! =D

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: