Fredag 11/9

Ja denna dagen har det hänt mycket på, förutom i dag..
Ja mycket ruskiga saker har hänt den 11/9.

Nu händer det inte alls mycket, mormor är här och passar oss ( Hallå mamma jag är 17 vi kunde ha passat A och E själva..) 
Dagen har väl varit rolig. Har skrattat mycket och jag tror halva österäng följde oss med blicken när vi gick ut från matsalen. med oss menar jag mig, Frida, Isabell, Malin och Linnéa.

Ja känner inte alls för att blogga, där emot känne jag för att texta! :O  Jag som är så dålig på det, men nu har vi börjat med en ny grej, och det är super kul!

Men jag tror jag ska skriva ut lite foto och sedan klistra in dom i logg boken.

Något läskigt som hän idag är att jag måste börja inse att släppa taget vore utmärkt bra.
Varför är det så svårt, det var ju egentligen inget märkvärdigt..?


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: