För att ni ska få höra den underbara musiken jag lyssnar på!

Så kommer här lite klipp från youtube på musikvideos. Musik jag lyssnar på just NU!
Vi börjar med
Yazoo  -  only you


för att fortsätta med Thomas Ledin - en del av mitt hjärta
 

Da Buzz - Alive
 

Atomic Kitten - The tide is high
 

Jag vet att när jag hörde denna låten för ett antal år sedan, lärde jag mig texten, och dansen utantill. och jag var djupt fascinerad av att hon i blått var med barn, skit ballt!!

Westlife - if i let you go

Synd bara att den fulaste ( enligt mig) av dom gör det bästa i hela låten typ slutpartiet!

hugrey eyes - Anders fernette

Här är samma låt fast med en annan sångare, och Dirty Dancing tema, som jag gillar skarpt!!
http://www.youtube.com/watch?v=6oKUTOLSeMM

Och nu en låt som jag älskar och har missbrukat totalt!
Thorleifs - sweet kissin in the moonlight
 

Jag tror att detta inlägg är väldigt långt nu, jag ska fortsätta lyssna på musik, och försöka att INTE tänka på vad som pågår på andra sidan berget just nu..


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: