Dom borde kasta ut mig från florist linjen!


Japp så sant som det är sagt!
Jag gick ut för att plocka löv och sedan göra en lövkrans eller något liknande, men dels blev jag inte nöjd med löven jag vill ha röda!
Men nu hänger det iaf en liiten fin lövboll. den ska egentligen vara mycket större! Men jag hade inte fler löv
För att göra denna super enkla sak behöver du:
- Löv i alla storlekar

- Sax

- spoltråd

sax e kanske inte jätte nödvändigt men det e lättare än att dra av kvistarna så man inte förstör bladet

Den ska vara mycket större och i fler färger, men va sjutton ALLA fina färger hängde tre m upp i luften!!

(Oj såg precis att jag glömt e på sofie HAHAHA bra att man kan stava till sina egna namn! )

fy så duktig jag ha varit. Men ärligt jag har noll inspiration hemma!

En annan sak som är lätt för vilken som helst att göra e denna skapelse:
 Du plockar en massa grenar i olika storlekar men iaf minst 20 cm. annars blir den liite liten. sedan binder du långt ner, inte för hårt och stoppar i lite olika blommor här och var. Sedan binder du super hårt och ställer sedan den på ett fint fat med vatten på!
VAr noga med att alla stjälkar till blommorna kommer ända ner till vattnet!


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: