Walking with Dinosaurs!

Som ni kanske märkt så har det ekat tomt på bloggen hela helgen. Anledningen är att jag mamma Peter A och E har varit i Göteborg och tittat på Walking with Dinosaurs!   Och det var så jäkla häftigt!
Jag rekommenderar det varmt!
Så här såg scenen ut, vi var på scandinavium. Men platsen tog bara upp halva rinken.
Det var en kille som spelade paleontologen  var med under hela "resan" med mäktig musik vid rätt tillfällen blev det en spännande upplevelse! Jag kan inte säga att den bara passar yngre  utan den passar nog för vem som helst, pojkar och flickor 0-100!
 Långhalsen ( som har ett annat namn som jag inte kan..) var i princip i verklighetsformat. 12 m hög och 25 m lång   Längden tvivlar vi på, men höjden var bra nära!
Hade det inte varit för pinnen genom magen ner till golvet så hade jag faktiskt trott det var riktiga dinosar som vandrade runt där! dom såg så verkliga ut! rörelserna ja allt!

Det var skit fräckt att se på och har du chansen att se föreställningen så ta den!!

Jag avslutar med en bild på den farligaste av dem alla!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: