mat i magen!

Jag har faktiskt gjort mer idag än vad jag trodde jag skulle göra!! :O
Efter att jag segat klart här, och det innebar att jag lyssnade på Carries skratt på Youtube 100 gånger!
Jag har spenderat hela helgen (lördag) med att titta på Sex And The City men det vet ni ju redan, men i 5 säsongen avsnitt 4 "I love a charade" Så precis i början så skrattar Carrie. Jag spolade tillbaka minst 15 ånger bara för att höra det! HAHAHAHAHAH

se och njut!  1,43 in så börjar hon skratta men hela början är bra!!

Ja sedan tog jag på mig långkalsonger arbetsbyxor, tröja och min löparjacka och så gick jag och Peter ut och körde röjsåg, längs en av backarna så har vi röjt ner. KUL!!
Det är typ en sådan här jag kör, men det är en äldre modell, men för er som inte vet vad en röjsåg är så är det en sådan!





Och nu har vi ätit Kina mat MUMS!

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik! :D

Frida jag har fått en inköpslista av mamma! :O jag ska köpa 70 champagneglas i plast! :O

I kväll är det parlamentet :D:D

Ha en fortsatt blåsig dag ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har hittat ett till ställe när hon och miranda skrattar skit fult!!! När dom provar klänningar i säsong 4. vet inte vilket avsnitt, men de är när hon är förlovad med aidan. hahah dom skrattar så jääääääääääääääävla fult!! <333

2009-10-11 13:06:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: