Arbetsdag!

Jag funderar seriöst över om jag valde rätt linje! Jag trivs jätte bra på florist linjen och det går många underbara tjejer där, Och jag vet att jag är duktig. Men för det första hur ska JAG kunna jobba med bara tjejer hela livet ut?
För det är bara att inse fakta flickor vi är några riktigt pain in the as!
Det är så mycket roligare att jobba med killar.  Det är verkligen det!
Ja Ja det är försent att ändra sig nu. Eller det är aldrig försent men, det är det för mig som definitivt INTE tänker gå i skolan mer än nödvändigt!

För att tala om något helt annat, så kollade jag igenom alla mina bilder på datorn igår. rätt intressant må jag säga!
Så jag tänkte bjuda på några! :D
Mobil bild, från vånga :)

Sälen- Hundfjället -09
Sälen Hundfjället - 09
Hur mycket uppståndelse blev det inte när jag sa att jag skulle ha min brudbåge såhär? ^o) Men jag står fast vid mitt val Om jag nu gifter mig:)

Självklar bjuder jag på några bilder som var med i arbetet, som gjorde att jag fick MVG ( mitt första :D) i Arbetsmiljö
 deras märke ser även ut såhär Dock är det en nosbil då..
 När jag kollade igenom bilderna när jag kom hem så såg jag hur fräckt det blev när det rök bakom bilen! Maria loved mina bilder.
 Min favorit bild absolut. Hur kan något så .. skitigt (HAHAHAHA)  vara så vackert? En tidig kall!! morgon den 9 april 2009

NU har jag e jävla huvudverk. Kanske är det Thinnern som kom på mina skor..!?!?! MOHAhaha  eller gaserna från färgen, jag sågott som sniffat hela dagen :P

Nu blir det Tacos sedan teori för morgon dagens körlektion :S

Ha den bra!

*TJingTJing*

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

fina bilder :D

2009-11-02 12:19:13
URL: http://enibas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: