NU är det fredag!

Idag är det fredag och jag har haft eng nationella i writing, super lätt vi skulle skriva hur vi trodde vårt liv såg ut om 10 år alltså 2019.
Vi skulle skriva till en vän som skrivit till oss och frågat hur vårt liv var, så det var ju bara att fantisera! :)
NU ska jag äta PIZZA hoppas jag, dom andra har beställt då det ska bli vinprovning till mammas 40 års fest här. jag ska däremot fly fältet och ta bussen med älskade smuch till Bromölla och kolla på bio.
NEW MOON!!

Jag ser fram emot det till 10000! så nu ska jag fixa mig och packa ner servetter, det lär ju slinka igenom en tår eller två ;)

 

Har ni inget och göra kolla himlen, stjärnorna är fantastiska ikväll!! :)

 

*TJingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: