New Moon kommer om 8 dagar!!

Wiie jag som äkta Twilightfan är helt galen av längtan, det är bara 8 dagar kvar tills New Moon kommer ¨på bio!

Jag ska självklart se på premiären ( dock inte midnatts visningen..) Jag ska se den med ingen annan än min älskade smuch :D Som jag även, om jag har tur, får spendera lite av helgen med!
Fick mina omdömmen idag!
A= ig B= G C=VG/MVG
idrott: C
Religion: C
Samhälle: B/C
MaB: B/A
Hantverksteknik B: B/C
Hantverksteknik C: B
Sv A: C
Eng A: C

Lite förvånande att dom var så bra!:D

Fick även veta att någon som var ytterst skratt retande idag. VEt faktiskt inte om jag ska tro på det. Peter du ljuger väl inte för mig??

NU blir det kören, efter en trevlig em hos Mormor och Morfar:)

*TjingTjing*
p.s givetvis har jag Twilight deluxe saken :) ME looove!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: