Svar på frågan: Nej jag är inte död!!!

Jag ska i all ärlighet berätta att jag inte haft lust alls att blogga den senaste veckan.
För jobbigt att packa upp datorn koppla i internet och så, och nu hos pappa är internet ännu värre!!
Hos mamma funkar det kanon, men det är såååå mycket sämre teckning hos pappa.

Förra veckan flöt på som vanligt inget spec. att anmärka där. Hade kör övning med kören från Näsum......

Denna veckan händer det knappt något alls och en himla massa på samma gång!
Måndagen var precis som vanligt, sv dööö trist sedan idrott. >Där har dom delat vår klass på mitten, min halva är med LP1B och andra med LP1A så vi skulle mötas i brännboll! 'Gissa vilka som vann ^^

Vi ofc!! 45-42 En av mina bästa segrar!

Idag Tisdag är vi lediga, resurs. Har varit i stan med mamma köpt en jätte söt klänning på Bomerang en kofta och en scarfs. Till Viktors Konfirmation på Lördag!!
Jag ska be Linnéa Trippla mitt hår tills dess. 

Lilla bortskämda jag fick även liite pengar som jag ska shoppa för i morgon, det kommer räcka till en jacka ( eftersom jag fortfarande släpar runt på vinter jackan!!) ett par converse och ett par gladiator skor :D
Feels good to have some money! :D

På onsdag är det ju då Nationella i MA A.... *suck* säger jag bara.
Jag ber till gud /arna att få ett G Sista chansen... Jag hade ju bara 1 fel på förra provet!!! *applåder*

Sen är vi lediga tors- fredag AAAAAAhhhhh

På lördag händer sedan följande
*Viktor konfirmeras med allt vad det innebär ( ska göra alla blommor tills dess!!)
* Fia fyller 17
*Ronald har namnsdag ( grattis ron!!!)
* Final i Eurovision song contest! ( HEJA MALENA!!)

Om hon nu går vidare ikväll dvs.

Förresten har ni hört Norges bidrag Alla blir helt saliga jag hörde en bit igår på "inför eurovision" jag tyckte inte det lät bra alls....

Nej nu måste jag städa, imorgon bär det av till mamma igen :D

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

tack än en gång frö att du ställde upp:*

och ha det så kul på konfrimationen!

2009-05-15 18:57:11
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: