Det bästa med att komma hem!

Är att det alltid tycks hända något här!

Först vårt hus då sedan vår ute plats med egengjord grill. och bilden under till vänster är då egengjorda grill stolar, av en stolpe traktorsitts och en fälg!
Och sedan ett riktigt sommar bevis körsbärsblommor!

Det är riktigtskönt att vara hemma, det är bäst att vara här!

Du Therese fina bilder du tagit med min kamera alla 20!!

Alla är typ ute utom jag och grejar, nja inte riktigt sant A och E tittar på TV..... Vad annars?? ^o)

Senare ska vi köra till Farabol och ta foto på ngot, vet inte riktigt vad, sedan hoppas jag på att det blir kina mat!
Skulle vara helt sjukt gott!

I går kom Linnéa och hälsadepå hos pappa, trevligt värre. vi hade kul som alltid! <3

kinama kinamat kinamat kinamat! *drool*

En helt otrolig sensation hände i veckan när vi fick tillbaka ma proven.
på det gula (medelsvårt) hade jag 11/20 12,5 var vg!!!!
på det gröna ( lätt, dock suger jag i ma så det är svårt förmig ;) hade jag 18/19!!!!!!

OMFG!!  HALLELULLJA!
HELT SJKT!
men jag är såå glad, nu är det bara nationella som väntar :S

Ha en trevlig dag!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: