Vänner och deras kläder;)

Stöd matten var inte så illa, fick mycket gjort! Och det var som om jag fattade när jag satt där. Hur nu det skulle komma sig. ....^o)

Ja sen åkte jag hem, var sååå godissugen, men jag lät bli! *applåder till mig*

Ja när jag kom hem åt jag taco köttfärs med gräddfil :) mums
jaa NU så kollar jag på vänner och snart ska jag fixa redovisnings förberedelser till i morgon, sedan ska jag börja öva på blommorna:)

jag började kolla på första säsongen vänner nu, jag diggar deras kläder skarp. Jeans är såå snyggt.
En kompis till mig har beställt hängselbyxor. Lagom  avundsjuk, Men jag vet att mamma har ett par gamla som jag tänkte sno i sommar,kanske ha dom när jag målar ;)

men tänkt så sööt med en spets tröja under ett par lösa hängselbyxor! Me like!!

Ja nej nu ska jag typ börja med skolsaker .....
Ha en trevlig kväll

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: