Solo Söndag !

Ja idag vaknade jag precis....^o) ellerjag vaknade 09..ngt hon slog precis om till 10,00 nu så. Men då har jag varit på toa och startat upp datorn!!

Igår var ju då Frida med Familj här, trevligt och skönt att få prata bara hon och jag det känns som om det var länge sedan bara hon och jag pratade.    men men vi åkte lite moppe, vilket var längesedan! Typ i sommras, sen jag körde lagligt då(A)

Ja när dom åkt hem moppade jag till Linnéa så gick vi till Arnes för att köpa godis, men dom stängde sex så vi fick knalla hela vägen ner till Hamrins....
sen gick vi hem och åt chips, hon drack COLA och jag äcklig SPRITE. på Hamrins finns det ALDRIG Fanta Exotic.

Och det sör mig, något som stör mig mer är att jag inte kan dricka COLA mer, HALLÅ!!!! Cola var mitt liv, sen blev jag sjuk och har inte kunnat dricka det sedan dess!:O

Ja vi kollade först på Pirates of The Carrabien och sedan på 27dresses Bra filmer båda två.

Kom ju ett antal tårar till den sistnämnda filmen :-(
Men hallå jag bölar till vad som helst så inte så konstigt!

Sen körde jag hem och la mig att sova! Mmm.

NU tänker jag spela lite sims, innan jag nog måste resa mig ur sängen för att klä på mig och rota fram sångerna vi ska sjunga, varpå en jag sjunger en hel J***a F*****g Vers själv!!

Mer exakt hur det gick till vet jag inte. Ja ja.

Nej ni får ha en bra dag!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: