sex6sex6sex6

Ja idag är jag också hemma från skolan, det ända possetiva är att jag slipper glosorna.

Jag och Virran har städat en varsin våning och nu sitter vi vid en varsin dator.
Eftersom jag har spelat sims ett tag så ska jag  vila lite nu och börja plugga på blommorna som är till fredag.

När jag slutat skriva igår gick jag  och la mig och sov till typ 6 eller 7 och jag trodde verkligen det var onsdag morgon!! Helt galet!!

6 Har en del bra program, som tex. 2½ men, Knight Rider, Higlander, Smallville och Xena


Tack tack tack.

Nej nu ska jag chilla och plugga vidare.

Peace out folks!


*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

Själv slapp man ju glosorna fast man var på lektionen ;) HOST

2009-03-11 17:05:30
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: