Russell Crowe

Ja det går snabbt. peter satte på filmen Proof of life och där finns det klart en hunk!


Hunk: Russell Crowe


Meg Ryan
är givetvis också väldigt söt. Men jag inriktar mig på killar, är det något spec, som kommer det upp tjejer också.

Russell har varit med i filmer såsom Gladiator, The insider och Romper stomper.
Jag blev lite smått förtjust i rynkan han har i pannan.

Han är född 1964 (44år) i Nya Zeeland han är gift med Danielle Spencer . och dom har två söner.

OBS!!! nu kommer saker från filmen avslöjas!!

Terry (Russell) ska hjälpa Alice (meg) att få tillbaka hennes man Peter( Davis Morse) som blivit tillfångatagen av en regeringsfientlig rebellstyrka. bla bla bla. Givetvis så blir han kär i  Alice. Så innan han ger sig av för att hämta hem hennes man så kysser han henne.

I slutet när Alice och Terry har ett farväl, när dom fått hem hennes man, så säger han att dom är kvitt, men Alice säger att dom aldrig blir kvitt.

Så åker Alice hem till USA med hennes man, så står terry kvar där helt ensam.  också börjar dom spela en låt som börjar,  I must be a man  (lägligt !!)

Inte långt från tårar för min del ( som vanligt) Så kommer han kompis som var med och räddade, så börjar han snacka om att dom ska starta eget och att dom ska åka och hälsa på deras pengar, så säger Terry :
Jag vet inte om jag vill att du hälsar på mina Pengar
Så flinar dom och så slutar filmen.

Detär ju en krigs film med ett par äckliga scener. men den var ändå helt ok, Enligt mig.


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: