lika lång som göta kanal..

Ja morfar sa något sådant fast det lät mycker roligare xD

Frida!!!
angående komentaren Svar:
Du är en pissig liten sak som sliper glosor:P
Jag njöt ju av att slippa dom!! :O
Men jag gillar dig ändå! <33 :D



Ja nu är jag hos Mormor då (självklart morfar också ;))

Kören börjar snart så jag måste skynda mig.

Dom bor Granne med någon Dansk som har varit i Dubay (inte säker på stavning)
Där fanns sååååå många skyskrapor, och han var inne och kollade på ett av de två som exicterar här i världen 7 sjärniga hotellen. beställde man Capuchino ( kan inte stava till det heller!!) så var det strösslat med guld ovannpå!! Man kan ju köpa blad guld, sådant mosat!!!
Det kostade 200 000sv kr för en natt där :O

Öhh... hur kommer det sig att i de fattigaste länderna ligger de rikaste byggnaderna 200 000kr OMFG!!!!

Ja så lätt då konversationen efter han berättat detta

Mormor: VAd ska dom göra när oljan tar slut?
Dansken ( på danska ofc) Dom får väl baka sandkakor xD
Hahahahaha

Bild på buketten vi gjorde idag som jag blev nöjd med kommer i morgon, för efter kören ska jag fortsätta tokträna på krukväxtjävlarna
Dom vill inte fastna, har tränat sedan i Tisdags!! Hallååå hur mycket är fel i mitt huvud?

På bild och formen så gjorde vi blommor till Chillout ( klubb av något slag i k-stad)
Jag och iza-Belle Ägde!!!

NU ska jag tokträna på mitt solo. och i morgon är det Friskis och svettis som gäller. mmmmm...Muffins efter det, man tackar Monica;)



Linnéa ta det lugnt- let it out<3

Ha en fortsatt trevlig kväll :-)

Gunvald!! Grrrrrrr....

<3<3<3<3<3<3<3

Och även ett tack till de tjejer jag spenderade dagen med, som gjorde den till något att minnas

´NU ska jag gala som Malena Ernman ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: