Arl1201

JA nu sitter jag i Hålan är på arbetsmiljöpraktik.

HAr intrevjuat Pernilla så bara två kvar, Martin och Peter.
Peter kan jag ju dock fixa hemma.
Snart är det frukost och snart hoppas jag att Martin kommer inrullandes så jag kan åka en sväng med honom ställa mina frågor och sedan åka hem!!
Skönt med lediga dagar, även fast jag gick upp lika tidigt som vanligt ^o)

Har iaf tagit några riktigt fina bilder, Grustaget är bäst på mornarna, när allt bara stratar upp!

Jag vill fortfarande ha mobilen jag skrev om igår... Men det kan jag ju drömma om :S


eh.. det var något jag tänkte skriva om, men glömde det :S som vanligt:P

Ja bara så ni vet så körde jag lastbil igår :DDDD

Körde en bit hem , med bil och släpp i mörker,
Börja köra i mörker Negativt
med bil och släpp negativt
En lastbils växlar Negativt!!!!!
Hanna som kör lastbil Possetivt!!!!!

Tur att dom har Aotomatare, så kan man köra med dom först. Jag tyker absolut att dom ska börja tillverka lastbilar med växellåda som en bil!!

Nej nu ska jag mobba Daniel eller något annat kul ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: