Afv

Ja nu är det snart dax för American funniest homevideos ytterligare ett program jag vill se

Så det blir lite snabbbloggning nu ;)

Sv provet började bra, jag e rätt intresserad av "gamla" tider. Så det blir nog lätt hoppas jag :)

Idrotten var super kul, men super jobbig, med Kickboxning!!

Sen var det matte, fick tillbaka ma proven Ujag gjorde det lätta och lite sårare) Var två poäng från g på båda.och nu efter en termin frågar han om jag blivit erbjden stöd i matte..... ^o)

Öhh NEJ!!!!

Röv på dig mattelärare!!!

Ja nu ska vi snart äta och så. ha rätt ut en del problem med pappa med..hoppas det blir bättre.

I morgon blir det klippning och färgning i knislinge :D yay!!!

H
a en trevlig kväll <3

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: