090325

 Kate winslet är en super duktig skådespelare tycker jag! Titanic tex. Jag vill så gärna se den nya filmen hon gör med Leonardo Dicaprio.
Här sjunger hon låten What if       En låt jag lyssnat på MYCKET och länge, den har hjälpt mig,stärkt mig Tack!

Ja idag kom jag hem en timme tidigare. Skönt.
HAr fått reda på att vi har MÅNGA lediga dagar innan sommaren! Skönt!!

Efter påsk har vi prov i MA och Datakunskap. Ska plugga satan, Jag måste visa att Extra matten gett resultat! Fast jag bara varit på en men men
Redovisningen gick bra, fast kändes som om jag glömde hälften :S

Jag är fortfarande smått beroende av Queen  Adam helt och hållet DITT fel! :-P

Nej nu ska jag fixa lite på iPoden sen ska jag plugga blommor, i morgon är det kör, har jag tur kan jag blogga hos mormor.
Får inte glömma att göra buketten i morgon bara:S
Vår Kantor fyller år, 30 tror jag :S)

Nej God Natt på er :)

Någon kom inte i morse, synd pirrade i hela kroppen, men kanske i morgon :-)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: