Sun is still burning

Okej chocken har inte riktigt lagt sig över att the king of pop är död. Alltså jag läste i k-stads bladet att hon (krönikören som skrev ) tyckte att han var vår tids elvis, och jag kan inte annat än att hålla med!!! I går på ettan gick det en dokumentär om honom , jag tyckte den var riktigt bra!! Såg någon den?? Ja efter att man då fått reda på denna hemska nyhet kl 5 på morgonen så åkte jag med peter till vånga krossen för att hjälpa honom med något inte viktor kunde hjälpa honom med. Det var vädigt varmt. Men för att jag inte skulle bränna sönder mina ben från svetts flisor eller från slipen så hade jag lång byxor på mig. Och t- tröja. Det blåste mycket hela dagen så man tänkte inte på att det var varmt!! Dumt nog...... Mina armar var så röda och mitt ansikte gjorde sååå ont . Gör inte så ont idag. Som tur är!!! Men det var en rätt brA dag ändå. Nu ska jag iväg och passa mina kusiner rasmus och filip. Daourang ( min morbror oscars sambo) har varit så snäll att hon fixat fram tracys hämd på bok till mig :) så nu har jag fler lässtunder framför mig ;D ha en trevlig kväll *tjingtjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: