SOMMARLOV!!

Det är sommarlov och jag har dödligt tråkigt!
I gårmorse läste jag ut sista Twilight boken Så länge vi båda andas
Nu vill jag ha dom på Engelska, för just nu har jag så tråkigt att jag inte riktigt vet vd jag ska göra!
Spela Sims 3 är j en bra idée.
Men det har jag ju  andra sidan gjort varenda ledig stund hemma, jag märkte att jag nästa bara läst böckerna till och från skolan på rasterna och sedan på kvällen om jag inte haft läxor!
Så det tog ca mindre änen vecka om man lägger ihop timmarna att läsa ut 4 st böcker!
Jag är stolt över mig själv! Men det gick ju bara inte att lägga ner dom.
Jag börjar ju jobba på måndag men det är ju inte så många timmar nu, de "riktiga" pengarna börjar ju inte rulla in förrens om några veckor!
Synd att man fyller år så "sent" 16 Augusti

Jag kan bara inte fatta att jag redan gått ut skolan!! OMG! första gymnasiet flög ju iväg!
NU är det ju 2:an som gäller!

Jag har föresten bestämt mig för vilken bil jag ska ha, jag skulle kunna döda för den!!


Jag har inte gjort bilden, den är från Goggle!
Men en Volvo c30
Jag har alltid viljat ha en Volvo men dom har ju alltid gjort "stora" bilar. Denna är liten och snygg och passar mig perfekt!!

Nej nu ska jag nog kolla om det har kommit lite nya sims gubbar att ladda ner ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: