sista kvällen med Linnéa!

Ja så har hon åkt, min älskade lilla Smuch!
har åkt 10000 mil bort. Till örebro.
Så nu ses vi inte förrens den 14 Juli.

Kvällen igår var väldigt trevlig. Linnéa instalerade sims 3 på sin dator ( vilket gjorde att hon funderade på att stanna hos mig, så det stod mellan sims 3 och chris. Inte vidare svårt val!!)
Så spelade vi det, tills vi tyckte att nä nu måste vi sträcka på oss. Så då skulle jag spöa henne i dart ( jag tror det heter så)
Det gick inte vidare bra.... i stället lyckades Linnéa spätsa sig själv i handen och så trillade den ner och satte sig i min tå ( det gör forfarande ont!!) Aj Aj
Så provade vi något boll spel. där förlorade jag också.
Så för att vi ( jag och chris) skulle få tyst på hennes skryt om att hon var bäst ( vilket visserligen stämmer rätt bra) så utmande vi henne på kubb!!
 Men där förlorade vi också..... MEN till vårt försvar har vi att hon tog med sin pappa FUSK!!
Så vi ville ha retur match, då blev Emil ,hennes bror hennes partner, vi förlorade då också.
Till slut fick jag och Linnéa spela mot chris och Emil, Då vann vi :D yay!!
Sen blev det så kallt om föttera att vi gick in och spelade sims till jag körde hem, runt 12.

-I miss you smuch-




Nej nu ska jag sola lite och läsa Harry Potter, inte jätte många dagar till Harry potter and the halfblood prince kommer:D
Men man kan fortfarande inte boka biljetter!!! Något som stör mig väldigt!!

just nu suktar jag efter Twilight böckerna på Engelska. Har ju HP 1-3. Men jag har redan läst dom!

Nej nu ska jag hitta på något A har nog en kompis här nu. låter som det iaf.

Jag har börjat fundera på en ny design.... Marina intresserad (A)
dock är inte min solstol liiiika fin ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: