Deckar sommar!

Något av det bästa med sommarloven är när alla underbara deckare drar igång!
Miss Marple. har redan börjat, men till min förfäran har dom bytt skådespelare!!

Lilla söta Geraldine McEwan som spelade Jane Marple i Agatha Christie's Miss Marple har nu slutat och lämnat över till en annan som jag inte riktigt tycker om.
 McEwan var lite och söt och man kunde förstå när hennes motspelare bjöd in henne och var så vänliga, jag är inte säker på om jag hade varit like vänlig mot den nya Miss Marple......
            Julia McKenzie                                                        VS
 Geraldine McEwan

På den här bilden ser faktiskt Julia ok ut, men hon är ju inte  McEwan. Man kanske måste vänja sig, vi får väl ge det ett försök!

Mer från Agatha Christie kommer också förhoppningsvis! Hercule Poirot!  eller bara Poirot Som vi känner honom som!
Jag vet inte om det kommer att visas i sommar.




Men nu till min absoluta favorit, så ska vi till en liten by, där efter de första säsongerna det dött mer än 100 personer.
nämligen Till komisarie Barneby, Jag pratar så klart om Morden i midsomer

 Denna serie har vi följt hemma så länge jag kna minnas!
Han har hunnit ha 3 olika assistenter, och nu gott folk går dom in på sista säsongen!!
Sorligt men sant.
Vad ska vi kolla på nästa sommar?
NU ska jag i alla fall sten kolla på Komisarie Barneby för sista sommaren.
Man kan ju hoppas att dom börjar om från säsong ett sedan!
 Trevlig Deck sommare på er allihopa!!!



*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: