4/6=<3

Så sant som det var sagt!
Jag har totalt missat ( till min stora förfäran) att sims 3 Kommer ut en dag tidigare än beräknat!!!! OMFG!!
Hur kunde jag missa det?
Men jag var inne och checkade så det e lugnt att hämta det på Fredag, då jag även ska köpa blommor till NIllas student!!
Katjing
Jag som förbokat ett blev lite smått orolig eftersom det är Danmark i morgon till 110%
Skolutflykt
Ska bli kul,  Har ju mamma med mig
Btw I går började jag läsa första Twilight boken läste ut den i eftermiddags... eller ja jag trodde det var eftermiddag... kl var halv 9!
Förlåt Bambi om jag törde dig <3
NU ska jag sova, lovade mig själv att inte börja läsa tvåan nu i kväll för då skulle jag vara mer än osocial!!!
Så det får bli på bussen i morgon kvart över fem på morgonen.
Vi är ju hos Therese nu ( mamma och jag) Mamma tyckte vi skulle gå upp halv fem!!! WHAT!!?!?!
Vi har tre minuter till stationen och vi ska träffas kvart över fem!!!
Tidigast kvart i säger jag!

Sov gott allihopa!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: