Wow bilder!

JApp här komemr lite bilder! OM jag nu får upp dom. (bilderna är tagna med mobilen!)
så här ser min arbetsplats ut! ;)
 Det krävdes lite för att denna plåtburken skulle fatta att jag ville lägga upp en bild ;)

Och dagens klädsel eller outfit som man så "fint" kallar det!

 Blå piké tröja med texten Årets företagare i Bromölla komun 2007 och deras logga.
Sedan har jag byxor från Boomerang och mina älskade Svarta Converse =D

Ja idag är det måndag vilket betyder att jag och mamma ska springa ikväll, hoppas det regnar. NU vill jag inte att det ska regna för att vi ska ställa in utan för att det är mysigt att springa när det regnar!
Sedan är ju detta första veckan utan Morden i midsomer! Jäkla skit!
Jag vill ha morden i Midsomer!

Det var ju som sagt sista säsongen med vår kära gamle Barneby, undrar om dom kommer ersätta honom eller om dom bara skiter i att spela in fler ?! Jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas?!

Jag är rätt rastlös men dagen har gått väldigt fort! kl är ju för sjutton halv tre! jag har varit vaken i 9 timmar. yay hur många kan skryta om det ;)

Ja jag läste ut min bok innan, så nu har jag inget att läsa! :O Men eftersom jag ska till Malmöe ( inte skrivit fel, mamma säger nog så :P) och shoppa upp min lön, eller ja lite (!?) på lördag med mamma och Therese så kan jag ju vänta tills des med att köpa New Moon.

Något som var väldigt weird var att jag har aldrig hört ordet twilight innan, och det betyder ju skymning, och när dom använder det i boken, så blir jag lite häpen varje gång. Lite skumt, jag har alltid sett det som ett namn.. :S

Nej nu ska jag nog spela lite spindelharpan.
Jag försökte låta bli att fuska förra gången det gick sådär ( Hanna ljuger!!!) Det gick JÄTTE dåligt! jag gjord kanske 5 drag utan att fuska. Fan vad lamt asså!!

Nu ska jag fortsätta fuska.
sa jag föresten att jag pratat med Pernilla och att det var enklare än enklast att fixa nya kort?!
MOHAHAHA

Man kanske ska ta en kaka ur frysen också?!



*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: