Who brought Sleeping Beauty?

Japp sleeping beauty det e jag det!
igår när mamma och jag kom hem från stan ( där jag förövrigt inte hittade något alls!!! förutom att jag köpte en silkes blus i sista sekunden på Aima) så var jag så trött!
Jag åt två fläskbitar ( dagens midag var potatis fläsk och löksås :S) Sedan gick jag upp och läste en sida i Harry Potter (6) sedan somnade jag!
Men väktes aldeles för snart av att Peter ruskar i mig. Hanna du har försovit dig!
Varpå jag flyger upp. kollar snabbt på klockan ställer mig upp Yrvaken, VA?!
klockan är 22,15!!!!
Peter står då och flinar i dörren! Så jag la mig ner för att sova. När jag blir väkt andra gången är klockan tjugo i sex. Då ska jag gå upp utvilad, men jag var as trött. Men HALLÅ! jag har sovit i nästan 11 timmar. Hur kan jag fortfarande vara trött?!

JaJa nu är jag på Jobbet iaf. Har översatt ett brev från CDE på Irland hjälpt någon att hitta grus, OCH hittat en karta över stenhögarna! Katshing  Nu blir det lättare att visa dom var dom ska köra någonstans!!

Nej nu får jag väl försöka hitta på något! sista dagen att lära sig på! Sedan är jag "fri" nästa vecka ( då jag ska hjälpa till med bröllopet) sedan ska jag vara här själv i två hela veckor!! :S:S

Hoppas det går bra! ;)

*TjignTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: