Vaddå Åskväder?! :O

Okej när jag nu varit med om detta kan jag nog klara det mesta bakom ratten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej vi körde hemifrån ca halv 6, då körde jag med släp mot Rinkaby.

När vi kom till Bromölla så såg vi att molnen var mycket tjockare där, och dom hade en konstig form. när vi kom till Trolleljungby så ser vi otroligt stora blixtar. dom kom fler samtidigt. och det är precis ovanför oss. När vi hämtat de första rören ( eller vad det nu var) och kör samma väg tillbaka, så kommer den första skuren. Fy FAN Jag såg knappt vägen, så jag som hade släp fick ju köra mycket långsammare.
Tror ni inte att alla andra kör om ändå?!?!?!?!
Vad har ni emot övningskörare som håller sig till hastighetsgränsen?!?!?!?!?!?!?!?!

Vi blir inte imponerade över att ni kan köra om oss ( eller i alla fall inte jag!!)

Ja skit läskigt var det iaf med åskan precis över huvudna och sedan dessa regnbyar.

Ja sen körde vi till Karlshamn och hämtade något på Jeppssons. Sedan blev det ju ofc Mc Donalds. sedan drog det vidare mot kyrkhult, och vad tror ni vi såg där?!
bygglov på tv4 ( bilden ej tagen av mig)
Bygglov håller till i kyrkhult!!

Nej nu ska jag nog hitta på ngt annat :P

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: