Up to work!

Japp kl är nu 07,20 jag har hunnit göra en lista över de vanligaste varukoderna så jag ska lära mig dom snabbare.
Jag har vägt ut två st lastbilar. Än så länge har det varit en lyckad morgon.
Jag har jobbat i 20 minuter....

Igår när jag slutade gick jag för att leta upp Peter.
Han kom körande med den minsta lastaren L90.  När vi kom till garaget så sa han hoppa upp nu ( varpå jag ser ut som ett frågetecken)
- Ja du måste ju lära dig köra lastare!
- eh.... okej..
Så jag hoppade upp. I tajt jeans kjol ballerina skor vitt linne och blå skjorta! Bra kombirnation! (Y)

Men det gick strålande! Jag är så duktig.  Något som är så underbart är att man inte behöver stanna helt innan man växlar från back till drive. Skönt! Så jag lastade några fulla skopor och hälde dom vid sidan :D

Det var lite ovant att köra med midjestyrning men jag fattade det efter ett tag. Också att man behövde trampa på gasen samtidigt som man använder två spakar så man kan höja skopan och vinkla den, givetvis måste man hålla på bromsen då annars rullar man ju!
Ja Peter tog några bilder med mobilen, så dom får ni sedan :D

Possetivt med detta arbete e att det blir många lediga stunder ( om jag har tur) Det bross ju helt på hur många lastbilar det är här!
Två hitentills. Vi hoppas på fler!
Då kan jag iaf ha med mig min dator upp de andra två veckorna, då blir det mer bilder och mer bloggande.
Fast mer bloggande blir det ju nu också!  ;)


Bilden ärfrån goggel Men det är en likadan lastare jag kört!
Det är den minsta varianten här, det ska bli såå kul att köra den största som e dubbelt så stor  :D:D


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: