Sunny day!

går när jag gick där hemma och degade ( eftersom mamma körde Peter och virran till Venzels där dom skulle hämta Virrans moped) så ringde telefonen.
And it was Linnéa!
Bilden är från förra sommaren ( mobilbild)
hon frågade mig om jag ville följa med henne till Klacken, och bara va...
Naturligvis behövde hon inte fråga två gånger!
Så jag hjälpte mamma med maten ( jag dukade :P) det blev kött klyftpotatis och sås.
Precis när jag skulle köra kom Anton. Skulle hämta delar till något. Så jag brummade iväg. När vi kommer till klacken så är det några som har med sig två vattenskotrar.
Det var då en av chaufförerna här, eller nej vänta han e bara inhyrd. Han har semester nu, Tror jag (?!?!)
Ja så vi sätter oss på bryggan, precis vid land  så satt det en hel familj och grillade, och jag vet i fan om det inte var glo soppa!  Jisses

Ja så jag och Linnéa pratade en stund. Typ då så körde dom med sina skotrar ( 2 st) runt någon ö som ligger där. Det gick så fort, så vi halkade ju in på ett samtal om vattenskrotrar.
Båda var vi överes om att vi ville prova någon gång, det gick så fort!  Någon som har kört?
Det måste göra så sjukt ont att trilla! :O:O
Men det planerar ju inte jag göra om jag nu gör det någon gång ;)  HAHAHA

Ja så, satt vi och pratade en lite stund till om allt, ( jag skulle inte ge er detaljerna om ni så kysste mina fötter :P)
Sen kom dom tillbaka och började ta i land dom ( säger man så?)
Så tyckte vi att nä, nu kör vi med hem. Så vi börjar gå tillbaka.
just då håller "vår" chaufför på att stänga en bom som är där, det är nog bara dom som har båtar där som har nyckel.
C: NU får ni skyda er innan jag stänger!
H: (fnyser på nogot konstigt sätt frustar?!) HA vi hoppar över, gämfota!                        Så kommer vi fram då och han står kvar.
C: Får se nu då          JAg dör halvt nu
H: He nej, vi smiter nog ut här....

*Suck*

Sen kör vi hem och jag fick något in i hjälmen, som gjorde ont så IN I...!!!
När jag kommer hem e fortfarande Anton där. Och eftersom det e måndag så e det en av min och mammas springdagar! Så jag som av någon anledning var speedad till 10000000 slänger på mig kläderna och hoppar rundor där ute.
Till slut kom vi iväg , vi hinner ut till vägen så dör jag... Nja inte bokstavligen då, men alla krafter tog slut.
Blä!

MEn vi sprang hela rundan, när vi kom hem var Anton fortfarande där. SÅ vi kollade på Traktorer och lite så. sen körde han hem och jag tog en dusch.

JAg var i säng hyfsat tidigt, men jag är ändå död på mornarna! VARFÖR?!
Förra veckan la jag mig kl 7 och jag var ändå död på morgonen!
Jag kan bara inte gå och lägga mig innan Bolibompa, jag kan inte!

MUäää

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: