Oldies!

Japp nu har jag ätit frukost  och nissarna har inte kommit ännu. Så jag läser igenom gamla blogg inlägg MOHAHAHA

Ja efter lunchen när vi hämtad våra grejor till sv och eng så siter Frida halvvägs inne i sitt skåp och gräver i sin gympa väska
Jag: eh.. Frida vad gör du?
Frida: Jag kan inte hitta min skåp nyckel!!
J: eh..
F: *Tystnad
J/F: HAHAHAHAHA

Det är ett antal mellan mig och Frida, vi har haft mycket kul! =D

Jag har även fått mitt bästa besked i mitt liv!!!
Jag och Frida i kör: Har vi bara Matte i ettan?!?!?!?!
Alla andra : JA!
Jag och frida gjorde give me five och sen bölade jag av glädje. OMG vad glad jag blev!


Alltså kan dom inte komma nu så ajg har det överstökat?!
HAllööö!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: