NU e dom här!

NU är dom här!! Två bilar har rullat in, jag har lagt in dom i datorn och dom har fått kort, nu hoppas vi bara på att det fungerar där ute!
Annars kommer jag nog bryta ihop!
Dom var jätte trevliga och hade en härlig dialekt!

NU kör det rätt många bilar här som jag väger ut. men inget som itne jag klarar av!
Så lustigt det var, jag satt och oroade mig hela morgonen sedan vips så stod dom här på vågen. och nu är det över. men dom sa att det skulle komma fler bilar. undrar när och hur många :S
Dom e två nu och dom ska ju köra ett bra tag till ;)

NU håller jag tummarna till 1000 att korten funkar. Dom hade använt liknadana kort innan men dom fick nya ändå, det blev dom jätte glada för och att jag märkte dom.
Så jag slapp iaf berätta hur vågen fungerar, men det vet jag ju inte ändå :P

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: