Mycket musikalisk!

Jag har en mycket musikalisk lillebror.
Erik har överaskat oss många gånger genom att gå runt och sjunga på egenkomponerade sånger.
Sånger som går ungefär såhär.
JAg är inte bög... Nej jag är inte bög.
och
Jag har en bror han gillar spagetti.

Och igår var det dags igen. Efter att vi varit i klacken körde vi ett annat håll hem, jag sjöng till och från på Fuck you Så körde vi förbi en bondgård och ett antal kor (ofc)
A: VAd är det för kor?
P: Det är biffkor.
A: Vad är det med dom?!
P: jo det är dom man gör hmburgare av, man sätter in dom i en maskin så kommer dom ut med bröd och allt!
A: Men dom är ju svarta ^o)
P: Ja men dom blir bruna!!
Jag som skrattar gått åt detta spetasr öronen bara någon minut senare då man hör Erik sitt och sjung med melodin till Fuck you, men såklart en egen text:

Biffko biffko nanananaaaa

HAHAHAHA jag trodde jag skulle dö!
Förslagsvis till hans skiva?!

Nu är frukosten över och det kurrar fortfarande i min mage. Men mamma ska nog handla mat till mig. jag avstod rån godis och bad om en hel chipspåse istället ;)
*MUMS*

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg du har :D

2009-07-31 14:34:07
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Världens godaste chips!! efter cream cheese då såklart :) <33

2009-08-08 02:34:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: