Lugn natt med bara 12 viltolyckor!!




Japp, det sas på radion i morse.
Även då att det idag är 40 år sedan man "besökte" månen första gången.


Ja 1969 besökte Neil Armstrong och CO för första gången månen, något som om jag inte vet fel ( kan ju inte skriva minns fel XD) kunde följas av hela världen, dom som hade tv då.

JA det är verkligen 40 år sedan, men har utvecklingen kommit längre.  Jag har verkligen noll koll på hur långt man kommit. MAn har ju varit i rymden flera gånger sedan dess. men har man kommit något längre, vad är nästa framsteg?! VAd är nästa mål?
JAg hörde på radion idag att NASA hade en inkomst på ca 155miljarder. ( jag tror jag vet att det var många miljarder, 100och 55 låter bekant! ;)
Borde man inte komma längre? Eller kanske man ska säga, hur långt har dom kommit?
JAg har verkligen NOLL KOLL!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: