I LOVE my jobb =D

Livet leker, jag trivs så bra här!!!!
chaufförerna är trevliga ( några/ någon är väldigt söta)
Och ja... livet leker! =D
Och det är nästan synd att det är helg!
För vist det är aldrig kul när det går fel, och varje dag kan ju inte vara felfri. Man får försöka se de ljusa punkterna!
Och det behövs inte mycket för att en människa ska le!
Och är en människa gla är det lätt att föra det vidare!
Som nu tex. hade jga inte haft öron hade antagligen mitt huvud trillat av ( så tack någon för att människan fick öron =D)
Så kommer det in en kund och jag kan ju inte precis sluta le, så då blir ju dom mycket gladre. Man behöver absolut inte, le som jag för att vara glad, men det är ju lättare :D

Så le mot någon, dock inte en främling för även om man tro sig göra någon annan glad kan ju kanske främlingen tycka man e dum i huvudet och kanske bara blir sur :S  Motsatt effekt typ ;)

Men man blir ju gladare själv, om man e glad. frösök hitta något possitivt. Det behöver inte vara mycket.
för även om du går och ler för dig själv så kan det hjälpa människor runt omkring dig

*Här sitter jag och ler som en ja... typ... ko? =D)


Be happy!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah!

Du höjer bara ögonbrynet och ser sådär undrande ut när jag säger något! MEN VEM GÖR INTE DET! :P JAG ÄR TOOOTALLY BLOND!

2009-07-24 22:20:21
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: