Humor

Ja som jag skrev i förra inlägget så har vi gott om humor här! :D
Som igår när det var middag så går jag mot matsalen, och det luktar juvligt med pizza, mums tänker jag, snart ska jag värma min egen. Jag går och öppnar frysen för att ta min Pizza och den bara hänger i handen, alldeles varm.
Jag måste ha sett ut som ett ufo eller något för Peter börjar As garva.
In de närmsta sekunderna fattar jag att Peter har värmt den för att låta mig få mat först.
Alltså värmt den och sedan lagt tillbaka den i frysen.

Ja och nu idag har jag räknat antalet gånger Signe sagt såg att säga hon sa det en gång vid middag så jag sprang snabbt och antecknade det, hon tittade lite konstigt på mig och jag börjar as garva men jag vägrade säga vad som fick mig så full i flin.

Precis efter rasten sedan så bad Signe mig ändra på allmenackan, vilket gjorde att jag behövde klättra över ett bord.
H: Håller detta för mig nu då?!
S: ja det får vi väl se, JAg kanske hissar ner dig!
Båda två  börjar ASGARVA

Dom har höj och sänkbara bord.....


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: