Här ska det vara en rubrik ;)

Aomen. har inte hänt så mycket roligt idag.
Vågen är nog riktig nu , får lösa de andra problem om kvällen senare. Det hade ju varit lättare om dom bestämt sig för en sort  (Y)   Men nej nej vad är väl en bal på slottet?!

NU när vi kom tillbaka efter middagen så såg jag att mamma lagt en liten lapp till mig.
Jag ska nog rama in den.
Gott folk, min första lön!
2,5 vecka och jag känade **  *** KR och plånboken blev plötsligt såå tung.
NU måste jag bara öppna ett nytt sparkonto och föra över hälften där, så jag kan spara!
Lönespecifikation    me like <3

NU ska jag antagligen sms till Linnéa och mobba henne för att jag nu har otroligt mycket pengar.
och hon kan mobba mig för hon har en pojkvän som ska ta med henne till GBG och bo på hotel och gå på liseberg för att fira deras 2 års dag.
så tjiii fick jag.
Men man kan väl köpa allt för pengar?!

Något kul som hände idag var att vi fick en räkning från Telia, en sådan spec. där det står precis vad man gjort.
47 sidor var det.
HAHAHA undra om jag kan få någon sådan någon gång?!
Kunde varit intressant!

Nu ska jag spela spindelharpan för 100000 gången idag ;)


Sola lagom

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: