Fuck YOU!

JAg har denna låten på huvudet. Och datorerna här har inget ljud! :@
Jag och cokså sjukt sugen på godis, så jag tänker antagligen falla för frestelsen och köra ner till Hamrins och köpa en cola ;)
Illa illa :P
Men Men vad gör man?
Jag har ju faktiskt varit ute och gått med stavar och sprungit en rudna denna veckan,
Det var meningen att vi skulle sprungit igår med men vi gick istället då för vi kom hem för sent, och jag ville inte duscha efteråt!

NU är lilla Linnéa i GBG och jag är avis.
JAg har dock bara en dag och en halvtimme kvar att jobba YES
Jag ska nog ficka nu ;P

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah, " jag är sjukt sugen på godis... köra ner till Hamrins och köpa en cola" du är för underbar vännen <33

2009-08-08 02:36:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: