Ett tag sedan sist;)

Ja nu har det ju gått ett tag och så mycket har hänt!!

Ice Age var underbar! och i 3D WOW!!!!

A har fyllt Hurra hurra:D

Michael jackson har begravts.

Vi såg på minnes stunden igår, jag såg dock inte slutet ( då spelade jag fotboll och drog upp hela nagelbandet på min stortå :S )

Efteråt så jag Dangerous konserten från 1 Oktober 1992 ( själv var man knappt 2 månader ´gammal ;)

alltså när han gjorde moonwalken Hallelulja moment asså!!!

Det disskuteras hej vilt om han var större än Beatels och Elvis.
Hallå behöver man disskutera?!

räcker det inte med att han skiva som kom ut 1983 ligger 1 på mest sålda skiva?! 26 år senare! Hallå!!

Jag var inte född när han var som störrst, men ändå vet jag att  han var otroligt stor. Jag tvekar inte en sekund på att han var/ är större än vad Elvis och Beatels var. Dom var kankse stora men jisses! vi snackar om Michael Jackson!

Virran och Emil försökte övertyga mig om att någon skitunge på youtube "moonboy" vars storebror var världsmästare på att hoppa omkring ( eller något sådant) gjorde moonwalken bättre än Michael HAHAHAHAHAHAHAHA
Tillåt mig le ;)


Nu är jag i Grustaget ska lära mig om datorerna och det jag ska arbeta med v 30-31.
Först verkade det vansinigt, Men det verkar som om jag kommer få mycket ledig tid!!
Det beror helt på om det kommer nya lastbilar som inte har kort själva, det är bara då jag ska väga ut dom manuellt!
Katshing i kassan!

Btw har jag shoppat som en galning med Therese, Sov hos henne mån- tis var på Rix Fm festivalen i k stad, men såg inte mycket så vi stod och lyssnade på balkongen istället ;)
Funkade lika bra!!

Kommer bilder på grejorna.
NU måste jag nog arbeta. Om jag inte e ledig ;)


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: