Dan före Dan före dopparedan

Ja idag vaknade jag till ett tomt hus, man fick lite kalla kårar! Var var alla?!?!

Det visade sig att Virran låg och sov i sin säng, Tinna klippte sig och Pappa var med grannen på tippen.
Ute på gräsmattan låg ett antal pinnar och takstolar.

Jag listade själv ut att det var till tältet.   Smart va?! :D

Idag hörde jag för första gången på ett tag av Linnéa :D Min lovley Linnéa!

Inte så många dagar tills vi äntligen får träffas!!

Jag längtar faktiskt till Lördag, för då får jag äntligen ta på mig min klänning!

Jag vill inte lägga in någon mobil bild på den, för den skulle inte göra den rättvis!  Den är så fin och sitter överraskande bra på mig! :D
Undra vilka fler tillfällen man kan använda den på.

Klänningen är vinröd och är från MQ Paris kate & I  sjalen är också fån MQ halsbandet är nog köpt på LadyS som låg i Bromölla och skorna är från Tamaris. 

I min filofax står det idag att jag ska fixa tå naglarna, det är inte lönt att fixa fingernaglarna förren i morgon eftersom jag kommerpilla bort det!  Det står också att jag ska köpa present till Linnéa men det gör jag nog i morgon efter vi varit hos prästen. 
Något speciellt du önskar dig?!

Pappa och Tinna fick kort från Mamma och Peter idag. Jag vet att bara mamma menar väl och att hon är glad för deras skull, men det ska bli kul och se hur Tinna tar det...

Jag får inte upp min bild här men strunt samma. tältet är 6*10 m nästan lika stort som vårt hus alltså!
Det krävdes ett par för att få upp det!
Pappa, jag, Virran, Peter N, Andreas N, Lena N, Totte och hans son Ludde. Men nu står det så fint på baksidan.


Jag kan fortfarande inte riktigt släppa att jag sett Harry Potter igår. Feels so amazing! :D

NU tror jag att jag ska läsa lite i solen, nästan 30 grader här!

Ha en trevlig dag!
sola lagom ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: