Alltså en kategori för test är ju på sin plats!

Men skaffar jag en sådan så är det väl kört med test sedan ? ;S

Brukar du komma i tid: JA pinsamt annars juh
Vad hade du i din mun senast: tuggumi
När mår du bra: rätt ofta!
När blev du fotad senast: i förgår
Hur känner du dig nu: trött ( sitter på jobbet)
Kan du laga mat: Kan kan , men annars e jag sjukt dålig på det!
Vad pluggar du: SSommar lov nu men annars börjar jag 2 på österäng ( florist)
Vad tycker du om fötter: Urrk.. men lovley att dansa med!
Är du smart: Absolut!
Vad har du på dig: Svarta jeans svart tröja, svarta converse;)
Är du aktiv i skolan: JA det vill jag nog påstå
Vad saknar du: Godis..
När och varför grät du senast: igår ( mitt spel var borta och jag är tre år gammal )
Var det pinsamt att svara på det: nja jo, men jag bölar till allt så...
Hade du en bra kväll igår: bäst! med LInnéa
Din favoritdryck på morgonen: juice eller är ju inte vatten fel!
Vad ska du göra i sommar: JObbar Och Ewa Rydberg ofc
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! :)
Vad vill du jobba som:  Florist, eller maskinist
Har du tråkigt just nu: Ganska, fast det är skönt.
Vad gör livet värt att leva: MIn familj
Vad i livet ångrar du: Det är nog bara små saker.
Är du musikalisk: Yes
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nja, nej.
Är du bortskämd: Yes
Är du trött: Jao..
Vad gör du imorgon: Jobba....

Din första
Operation: Har aldrig opererats :)
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Sanna
Första priset: säkert från någon marknad!
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Paris
Första konserten: Kristianstadsdagarna XD
Första kärleken: öhh...Filip?!

Favoriter:
Filmer:  Komedier och drama
Tvprogram: såå många!!
Musik: just nu twilight soundtrack
Drink: Coca Cola / fanta exotic
Kroppsdel (på kille): händer
Sport: fotboll/ dans
Plagg: jeans
Skola: Österäng
Bok: Harry Potter/ Twilight

nu

Dricker du: Inget.
Ska du: jobba
Lyssnar du på: krossen XD
Väntar du : att jag ska få sluta!!
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg armar:)
Busig eller lydig: både och
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: