19 Viltolyckor





Trenden ökar ständigt.
Måndag: 12st
Tisdag: 7 st

Onsdag: 19 st

Jag orkar inte riktigt ( snarare vet inte!!) räkna ut den procentuella höjningen. Men den är ju stor från 7 till 19.
Peter undrade om jag skulle räkna ut hur många vampyrer det fanns i Bromölla...... ÖH vad nu det skulle betyda x'D
Kan ju ha något att göra med att jag läser Twilight nu . Dt går riktigt bra och jag får väl säga som alla andra.
Den är bättre än jag kom ihåg!

Ja, det har faktiskt blivit en rituall att sitta och lyssna på morgonnyheterna, och spana just efter viltolyckorna i kristianstadsområdet.
Idag trodde jag att jag hade missat det. För jag trodde dom sa det typ 10 i 6 men nej då dom sa det kvart över 6, jag måste ju ha noll koll på tiden x'D

Nej än så länge har det inte hänt något roligt.
Jag gav "körschema" till en av chaufförerna. Det är väl typ det jag gjort. MEen ingen fara NO problemos!
Jag har ju boken bredvid mig!
Katshing!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: