14 Viltolyckor


Japp 14 st viltolyckor inrapporterade till Polisen i natt och i morse hände det två st olyckor en utanför bäckaskog E22 och en på andra hållet mot Sölvesborg ( typ där jag bor ;P) I sölvesborg var det en som hade kört på en älg.
I Bäckaskog var det dock inget vilt inblandat vad jag vet bara ett mitträcke :S


Ja dagen igår var väl som alla andra, jag satt här till klockan var 4 och hade fruktansvärt tråkigt.
När vi kom hem vankades det fläskpankaka *MUMS*  Eftersom mamma skulle iväg på något möte så bestämde jag att Peter A och E skulle köra till Klacken och bada. För det var ju fint väder i går kväll. När vi kom till Klacken så visade det sig att det blåste VÄLDIGT mycket, men vattnet var inte så kallt dock badade ingen!

Vi fickade på Gifflar och kex istället ;)

Idag har jag med mig boken OCH hörlurar så nu rullar Lily Allens Fuck You i mina öron NAJS!

Sista arbetsdagen idag feels so GOD!

Förra veckan hörde jag Veronica MAggios Gammal sång Helt ok. Så nu ska jag försöka lyssna på hela hennes album Och Vinnaren ärså kanske den får flytta in i min cd samling ;)
Är det bara jag som fortfarande köper CD skivor ?!

 Hon har en väldigt fin sång röst! Hade vrit kul coh höra henne sjunga en annan låt som inte är som hennes.


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: