13 Viltolyckor




Japp 13 st i natt. Och ska jag vara ärlig hade jag gärna bytt plats med dom ( alltså ett av djuren) just nu!!
Vi har hittat korten, vet var man lägger in dom, så nu hopaps jag bara att allt komemr att funka!
Mn dom har itne kommit ännu, och jag för min del hoppas dom kommer nästa vecka istället!
Då jag har slutat och inte kommer befatta mig med detta mer!!!
Och nu är ju Pernilla på semester, dock har jag smsat henne, vilket känns så jävla dumt, hon har ju semester!

Nyss kom det in en vit lastbil, jag lovar jag trodde hjärtat skulle hoppa ut, så jävla rädd blev jag! Men det var inte en av dom nissarna, som tur var.
Men Thomas och Peter trodde att dom kanske kom imorgon istället, för om alla har haft semester nu så tar det iaf en dag att köra hit för dom, så jag knaske har tur ;)

Min dag kommer typ se så att jag sitter på spettsen av stolen och spelar spindelharpan, med ett hjärta som slår i 250 slag i minuten.
Inga roliga Chaufförer är det här idag heller. Eller jo alla är ju trevliga ( något jag fått höra att dom som kommer uppifrån också är, vist är det bra om dom e trevliga men hallå, mindre nervös för det? NEJ!) Men det är ingen extra trevlig idag ;)


NU ska jag dö mycket sakta.
KOmmer dom inte bloggar jag nog mer idag :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: