13 Viltolyckor men nog fan lever dom!




Aomen, det är faktiskt så att i morse trodde jag ja missat det igen, men det hade jag inte!
Han berättade bara om alla kor, rådjur mm som sprang vilt på vägarna just nu!
Så det hade varit 13 st i natt i skåne.  
Jag måste säga att jag fasar för att döda ett djur någon gång. Bilar går ju oftast att fixa till, men tänk om man kör på en älg eller ett rådjur eller vadsom helst som är mamma.... DÅ ska hennes barn klara sig helt själva i den stora världen.
Någon mer än jag som tänker på bambi?!

Usch fy.

Kalaset igår var trevligt, det bjöds på couscous och kycklingspett ( mormros kycklingspett är världsberömda i hela vår släkt!!!) och till efterrätt en tårta med maräng botten citronkräm inuti och blåbär och hallon i den, som hon rullat till en rulltårta!  *MUMS*

Ja idag tog jag inte med mig boken för att jag tänkte att jag läser ändå inte......

JAG SAKNAR MIN BOK!!!

det blir väl till å spela spindelharpan igen. Det tar ca 4 minuter för mig att spela ut ett spel, tänk om jag hade gjort det hela dagen! fatta vad många spel! räknar man på 5 minuter per spel så kan jag spela det 96 gånger idag ;) YAY!
1188 är poäng rekordet
( givetvis jag som har gjort det!)
jag har 39 föluster och 60 segrar vilket gör att jag har en segerfrekvens på 60%

OjOjOj jag har aldeles för lite att göra!
Hoppas ni har det bättre :P

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: