12 Viltolyckor

varav en var vildsvin, resten rådjur.  YES idag missade jag inte det, men gud så trött jag är !!!

Svar på Frida kommentar, bara två ord!
I KNOW!!!!

Ny dag nu, och just nu känner jag hur humöret sjunker, sjunker och sjunker!
AAAAAAARRGGHHHHH!

Ja det blir väl att kasta sten i betong grejsimojsen idag igen :D Det hjälper väldigt mycket.

Också behöver jag hjälp! Jag behöver någom som är full i fan, som kan hjälpa mig och lura skiten ur någon!
Jag blev grundlurad igår och skämdes över det i säkert en timme, när jag kom hem visade det sig att det var Thomas, som hade lurat mig!
FY DIG!

Det var så här att jag skulle ringa till Thomas och fråga om en kund han ringde om tidigare.
T: (svarar något jag inte hör men jag är säker på nummret så jag börjar prata)
H: Ja hej det är Hanna, 
T: Ja hej Hanna ( men en röst som jag bara öhh vem fan e detta? men jag e så säker så jag fortsätter)
H: Jo om han ***** ********* ska han ha bil och släp eller bara bil?
T: Va? bil och släp, vad menar du? ( NU blir jag skakis. Vad fan har jag gjort!!?!?! :O)
H: Det har nog blivit fel.. förlåt hej då. ( skäms så jag kan dö!!)
Sedan när jag kommer hem så flinar A som satan!
A: Thomas lurade dig :D
H: VA?!
A: Det var han som svarade, han bara ändrade rösten
H: AAAAARRRRRRRRGGGGHHHHHHHHHHHH!

NU är klockan halv 8 och datorn har jag fått starta om 3 gånger, jävla piss. Och jag HATAR när folk ska stå över mig och rätta, jag vill inte ha era logiska tankar, JAG  kan detta, det är jag som e utbildad!!
*Suckar*

Igår var jag och mamma ute och sprang, efter att vi varit i grustaget igen. Jag satt viserligen bara och spelade Harry Potter Jeopardy *Katshing*
Men det var iaf jätte skönt att få ut och röra på sig!


Nej nu ska jag nog läsa lite, det gör mig glad :)
Någon chaufför har ju kollat in genom fönstret när jag sitter och asflinar åt något i boken, men dom flinar bara tillbaka
Härlit!
Oh även fast man kanske inte träffar lika mycket människor som i en affär så, träffar man mycket människor här, och det är verkligen SUPER kul!    Katshing!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: