Tisdag och en Härlig dag!

Ja idag var det då Tisdag och det är riktigt fint väder, hade jag inte behövt plugga matte så hade jag absolut korkat i iPoden och gått en runda!

Tisdagar är rätt lika Måndagar i mitt schema.det enda
Måndag
09,00
Sv
id
lunch
ma
slut-13,40
tisdag
08,00
mat
id
lunch
sv
eng
slut-13,40
Så i princip samma ämne men inte på samma plats.
Ma gick rätt fort, vi hade om alltid kul, vilket är konstigt eftersom matte är fruktansvärt tråkigt (och jag suger på det) I morgon är det som sagt prov, och till min stora förvåning, är jag riktigt duktig på Ekvationer!! *applåder till mig*!!!
På idrotten hade vi höjdhopp. det var jag Isabell och Josef som hoppade. dom adnra flydde till gymmet- fegisar >.<
Jag klarade mitt "personbästa" 1,15 galant ;) Men sedan om jag inte längre, vi hoppade med lina vilket är skönt med tanke på att jag är lite smått livrädd för ribban :S
Sen när vi bytte till den *@ njnvdusd'dc'dv'dv'f'vd'vdv** ribban så började jag på 1m ok 1,05 ok 1,10 PANG!!! Och jag fick ett fint  rött svullet märke över ryggen. mmmmmmm
Det syns inte nu, men det gör fortfarande ont.
På Engelskan fick jag tillbaka min film review som var godkänd. även min rese katalog var godkänd.
nästa vecka är det prov på referat tecknik. Men hon berömde mig väldigt mycket idag så det klarar jag nog!

Ja efter lunchen när vi hämtad våra grejor till sv och eng så siter Frida halvvägs inne i sitt skåp och gräver i sin gympa väska
Jag: eh.. Frida vad gör du?
Frida: Jag kan inte hitta min skåp nyckel!!
J: eh..
F: *Tystnad
J/F: HAHAHAHAHA

Ja nu så ska jag plugga matte.
Njut av dagen allihopa!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: