Saker som jag så duktigt fixat idag!

Ja vad har jag lyckats med idag på bloggen då?! hmm...

För denna blogg har ju bara funnits i några dagar!
okej här kommer en liten lista:

1. Fixade klocka (igår mer whatever)
2. blev medlem på bloglovin (Ser vääldigt sorligt ut med noll prenemuranter:S)
3. la till "följ bloggen" knappen
4. La til en iPod med musik
5. Marina fixade min Design TACK!!<3<3

Ja det var nog allt jag uträttat på bloggen idag. Men som sagt det ser lite sorligt ut med 0 premuranter!!
Kom ihåg du behöver inte ha en egen blogg för att premurera, bara bli medlem så kan du få påminelser via hotmail när jag skrivit ett nytt inlägg!

Nej nu får jag stänga ner  Datorn och vila ögonen.

Kanske läsa lite (A)
Ja lite glass med nogat sås och Harry Potter blir det;)

Söker ni för lite skratt gå in på tjuvlyssnat Har suttit där en stund nu, riktigt roligt, Barn och jorisar blir mina Favoriter :D

*TjingTjing**Godnatt*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: